Vabljeni na 2. delavnico: Od načrtovanja trženjskih aktivnosti do realizacije, ki je v sklopu 3 delavnic Spletnega marketinga za socialna podjetja. 

Kdaj? Sreda, 14. 9. 2022 od 10. do 13. ure

Kje? Središče Rotunda, Destradijev trg 11, Koper. 

Poslovni model socialnega podjetja je izhodišče za pripravo konkretnega pristopa v trženjskem spletu podjetja. A kako narediti korak od usmeritev h konkretnim marketinškim besedilom na izbranih kanalih? Kako izkoristiti dostopnost digitalnih kanalov? Kako organizirati delo na področju trženja izdelkov in storitev, da podjetniku interaktivna narava družbenih omrežij ne pohrusta delovnika?

Pridružite se nam na delavnici Od načrtovanja trženjskih aktivnosti socialnih podjetij do realizacije. Poglobili se bomo v pripravo učinkovitega načrta komuniciranja, ki upošteva cilje, izbor kanalov trženja in želene rezultate ter aktivnosti. Temeljni namen delavnice je komunikacijski načrt nadgraditi z uredniškim koledarjem vsebin komuniciranja na vsakem od kanalov (socialnega podjetja) ter pri tem upoštevati načela časovne učinkovitosti. V okviru delavnice je predvidena nadgradnja modela trženjskega komuniciranja v konkreten uredniški koledar na konkretnih komunikacijskih kanalih.

Delavnica bo potekala v manjših skupinahZagotovite si svoje mesto in se prijavite TUKAJ.

Delavnico bo vodila Janja Novoselc, strokovnjakinja s področja komunikacijskega svetovanja. 

Dodatne informacije: info@sredisce-rotunda.si, 051 458 410.