Vabljeni na 3. delavnico Kako načrtovati in dosegati rezultate trženjskih aktivnosti na družbenih omrežjih?, ki je v sklopu 3 delavnic Spletnega marketinga za socialna podjetja. 

Kdaj? Sreda, 21. 9. 2022 od 10. do 13. ure

Kje? Središče Rotunda, Destradijev trg 11, Koper. 

Poslovni model socialnega podjetja je izhodišče za pripravo konkretnega pristopa v trženjskem spletu podjetja. A kako, sploh na začetku karierne poti, postaviti oprijemljive cilje, ki jih želimo doseči? Kako načrtovati, kaj želimo doseči in kako ovrednotiti rezultate? Kako pri tem izkoristiti merljivost digitalnih
kanalov? 

Skozi model komuniciranja in načrtovane aktivnosti se bomo osredotočili na pričakovane rezultate komuniciranja in na pripravo načrta za njihovo doseganje. Temeljni namen delavnice je komunikacijski načrt in uredniški koledar vsebin komuniciranja usmeriti k merljivim rezultatom ter pri tem osvetliti načine, kako rezultate doseči.

Delavnica bo potekala v manjših skupinahZagotovite si svoje mesto in se prijavite TUKAJ.

Delavnico bo vodila Janja Novoselc, strokovnjakinja s področja komunikacijskega svetovanja. 

Dodatne informacije: info@sredisce-rotunda.si, 051 458 410.