Ustvarjanje blagovne znamke
V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih, razpisujemo izobraževalni tečaj Ustvarjanje blagovne znamke, ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.
Podatki o tečaju:
Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje
Termini predavanj:
- Tečaj bo potekal ob četrtkih,
- vsakič od 16:30 do 19:45.
Lokacija: Program se bo izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).
Tečaj vodi: Aleš Lipnik
Začetek tečaja: 2. december 2021
Predviden zaključek: 10. februar 2022
Prijava na tečaj: https://kompetence.snipi.info/Koledar?cal=SnipiLuk&prvi=true&prijavi=344
Za dodatne informacije se obrnite na Miho Rajha, miha@sredisce-rotunda.si
Na tečaju boste na praktičnih primerih spoznali pomen blagovne znamke, in se seznanili s procesom izgradnje blagovne znamke. Preko praktičnih nalog boste pridobljena znanja uporabili pri izgradnji lastne blagovne znamke.
Cilj tečaja je, da se seznanite z osnovnimi principi trženja in posamičnimi elementi različnih trženjskih strategij. Vzporedno s predavanji boste preko praktičnega dela pridobili znanja in veščine, ki vam bodo omogočile takojšnjo uporabo pridobljenih znanj pri uresničevanju vaših idej in zamisli.
Pridobili boste vpogled v različne prodajne tehnike in osnovo za snovanje prodajnih strategij.
Vsebina programa:
- Uvod v blagovne znamke, orodja, terminologija
- Osnove trženja – trženjski splet
- Oblikovanje ponudbe, cene, prodajnih poti, promocije …
- Tržno komuniciranje – oblikovanje tržno komunikacijske strategije (osnove)
- Blagovna znamka kot oblika zaščitene intelektualne lastnine
- Vidna obeležja blagovne znamke in njihov pomen
- Nevidni del blagovne znamke- ustvarjanje zgodbe blagovne znamke
- Stranka, značilnosti strank, analiza tržnega okolja.
- Spletno komuniciranje
- Neposredno trženje
- Predstavitev blagovne znamke in pomen predstavitve
Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.