Skrivnosti pisanja učinkovitih marketinških besedil (Copywriting)
V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih, razpisujemo izobraževalni tečaj Skrivnosti pisanja učinkovitih marketinških besedil (Copywriting), ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.
Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje
Termini predavanj:
- Tečaj poteka ob četrtkih,
- vsakič od 16:30 do 19:45.
Lokacija: Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).
Tečaj vodi: Janja Novoselc
Začetek tečaja: četrtek, 14. oktober 2021
Predviden zaključek: 23. december 2021
Prijava na tečaj: SKUPINA JE POLNA, prijave so zaprte
Za dodatne informacije se obrnite na Miho Rajha, miha@sredisce-rotunda.si
Pogoji za vključitev v izobraževanje:
Zaposleni ali brezposelni. Prednost bodo imeli udeleženci, starejši od 45 let, s končano največ srednjo (poklicno) šolo.
Kako se lotimo pisanja besedil za spletno stran, prodajne kataloge ali objave na družbenih omrežjih?
Tečaj priprave besedil za trženjske namene je namenjen pripravi besedil za različne namene in kanale komuniciranja, s posebnim poudarkom na praksi: načrtovanje vsebin, časovnice na izbranih kanalih in pripomočkov. Temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov kupcev. Glede komunikacijske cilje (utrjevanje prisotnosti in blagovne znamke v okolju) spoznavamo, kako ustvariti besedilo, kako si prihranimo čas in besedilo prilagajamo glede na zakonitosti posameznega komunikacijskega kanala, kako vzbuditi pozornost ciljnega občinstva, katere kanale izkoristiti za komuniciranje in kako jih povezati (relacija spletna stran – družbena omrežja – nespletna komunikacija) ipd.
V sklopu tečaja je predvideno oblikovanje načrta za uporabo različnih kanalov, ustvarjanje konkretnih besedil, izpostavitev značilnosti objavljenih tekstov na spletni strani, časovna umestitev objav in uporaba pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi.
Tečaj je predviden za začetnike in vse, ki se pisanja besedil v marketinške namene šele dobro lotevajo.
Vsebina programa:
- sklop: Zakonitosti pisanja za trženjske namene
- sklop: Vloga različnih besedil v komunikacijskem/trženjskem spletu
- sklop: Kdo so moji kupci, kaj jim ponujam in kako jih nagovoriti z besedo in sliko?
- sklop: Kako načrtovati, da ne bomo nenehno pisali? Kaj je klic k akciji in kako naj postane del besedila?
- sklop: Načrtovanje vsebin: kaj in kje objaviti?
- sklop: Načrtovanje vsebin: od ideje k izvedbi!
- sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba.
- sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba v praksi.
- sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba v praksi.
- sklop: Zaključki in praktični napotki, kako naprej.
Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.